A szerző

1998 óta tanít angol nyelvet. Oktatási filozófiája, módszertára az egynyelvűségen alapszik, amit a számítógéppel segített nyelvoktatás (Computer Assisted Language Learning) egészít ki. “Gyereket, diákot tanítunk és nem könyvet” – véli az egyénre szabott tanításról. Számos magyarországi nyári nyelvi tábort, valamint az Egyesült Királyságot bejáró utat szervez és vezet sikerrel.
Oktatási tapasztalata kiterjed szinte valamennyi iskolatípusra, vezetői tapasztalata állami és magán fenntartású oktatási intézményre egyaránt (intézményvezető-helyettes; képzésvezető; kuratóriumi tag civil szervezetben).
Kívül-belül ismeri és átlátja a hazai köznevelés rendszerét, a hazai nyelvoktatás helyzetét, az európai trendeket, a 21. századi oktatásban rejlő lehetőségeket (Lifelong Learning; CALL…).
Ismeri, vizsgáztatóként gyakorolja a Közös Európai Keretrendszer (KER) felépítését, szabályait, módszertani sajátosságait.
Fontosnak tartja az esélyegyenlőség biztosítását: civil szervezettel együttműködve halmozottan hátrányos helyzetű diákoknak tanít angol nyelvet.

Újságírással is foglalkozik, világversenyek sajtóközpontjaiban vezetőként, hírszerkesztőként többször megfordult már: kézilabda, vízilabda, birkózás, cselgáncs (Eb-k és vb-k). “Az eddigi csúcs a 2017. évi FINA világbajnokság, ahol a Városligetben és a Batthyány téren vezettem a sajtóközpont munkáját.”

Rendelkezik többszörösen is
“Az év legnépszerűbb pedagógusa”-címmel, volt az Év legeredményesebb pedagógusa, részesült “Intézmény Közneveléséért” elismerő oklevélben; a Komlósi Oktatási Stúdióban “Az év műhelyvezető tanára”, de legbüszkébb mégis a 2017-ben elnyert “Az év pedagógusa – Mihalik Sándor-díj” elismerésre.