A szerző

1998 óta tanít angol nyelvet. Többszörösen díjazott és elismert pedagógus, gyakorlatvezető mentortanár, érettségi elnök és nyelvvizsgáztató. Oktatási filozófiája, módszertára az egynyelvűségen alapszik, és a XXI. századi kulcskompetenciákra épül. „Gyereket, diákot tanítunk és nem könyvet” – véli az egyénre szabott tanításról. Számos magyarországi nyári nyelvi tábort, valamint az Egyesült Királyságot bejáró utat szervez és vezet sikerrel.
Oktatási tapasztalata kiterjed szinte valamennyi iskolatípusra (általános iskola, technikum, gimnázium, felnőttképzés, felsőoktatás; két tanítási nyelvű képzés). Vezetői tapasztalata állami és magán fenntartású oktatási intézményre egyaránt. Egyetemi hallgatók mentora, újabb tanulmányai végeztével coach.
Kívül-belül ismeri és átlátja a hazai köznevelés rendszerét, a hazai nyelvoktatás helyzetét, az európai trendeket, a 21. századi oktatásban rejlő lehetőségeket és kompetenciákat.
Ismeri, nyelvi vizsgáztatóként gyakorolja a Közös Európai Keretrendszer (KER) felépítését, szabályait, módszertani sajátosságait.
Fontosnak tartja az esélyegyenlőség biztosítását, az inklúziót.

Újságíróként világversenyek sajtóközpontjait vezette, vagy hírszerkesztő-tartalomgyártó volt, főként az alábbi sportágakban: kézilabda, vízilabda, birkózás, cselgáncs, úszás (Eb-k és vb-k). Az utanpotlassport.hu alapító csapatának tagja.

Rendelkezik többszörösen is
„Az év legnépszerűbb pedagógusa”-címmel, volt az Év legeredményesebb pedagógusa, részesült „Intézmény Közneveléséért” elismerő oklevélben; a Komlósi Oktatási Stúdióban „Az év műhelyvezető tanára”, de legbüszkébb mégis „Az év pedagógusa – Mihalik Sándor-díj” elismerésre.